tisdag 15 september 2009

R.I.P Patrick Swayze

Sitter just nu och tittar på Idol, alltså förstår inte, idag efter jobbet stressade jag nästan hem för att se det=O) När det började för, hur många år sen det nu är. Så bara vägrade jag att titta på skiten som jag kallade det då=O) Men sen förra året har jag inte varit en slav, men kollat när jag har kommit ihåg det och så. Men jag tror det beror på juryn faktiskt, jag rådiggar Anders, Andreas och Laila.

Läste på aftonbladet idag att Patrick "Johnny Castle" Swayze har avlidit efter sin långa tids kamp mot cancern, han har verkligen verkat tapper och kämpat på in i det sista, eller jag vet ju bara vad tidningarna skriver. Har aldrig varit ett jättefan av honom, har bara sett Dirty Dancing. Men det är alltid tråkigt när någon går bort, han blev bara 57 år gammal vilket inte är någonting. Cancern är en jävlig sjukdom, är mer eller mindre livrädd för att dö i cancer. Eller överhuvudet taget plågas till döds i någon hemsk sjukdom.

Idag va syrran och skrot här en snabbis, dom kom bara förbi och sa hej typ. Men det va kul å se dom en sväng, även om det bara va en halvtimme=O) Om två veckor ska jag få hämta skrot hos dagmamman=O) ska bli så kul... å på lördag ska jag och Hanna va barnvakt för syrran och hennes karl ska på fest=O)

Nä nu ska jag kolla AA.. ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar