onsdag 2 september 2009

Tiden springer iväg!!!

Hej!! Ååå jag är en dålig bloggare=( men strunt samma, jag skriver i alla fall nu=O) Tiden springer ju verkligen iväg, å jag tjatar om det hela tiden (ja vet) men jag kan inte få in det i hjärnan att det går så fort. För ett par veckor sen va det en jobbarkompis till mig, som redan på måndagen sa, snart är det helg!! Lite halvt frågande svarade jag, ja det är det. Å mycket riktigt så va det snart det. Igår sa jag samma sak till henne, hon bara skrattade å sa, ja visst är det=O) Å nu är det redan onsdag, så halva veckan e snart gången. Men men....

I måndags va, va jag barnvakt åt skrot hela dagen, sov över från söndagen, för syrran och hennes kille skulle ju jobba, och dagmamman va ledig. Så jag fick rycka in, eftersom jag bara jobbar eftermiddagar, så fick min mamma ta över när jag skulle jobba tills syster kom hem. Vi vaknade 06:40, va ett tag sen kan jag lova=O) Men vi sattes oss i soffan och mös, framför nyhetsmorgon. Sen blev det barnprogram, och jag har aldrig sett ett barn på 16 månader sitta still och kolla på tv så förut=O) det brukar inte sittas still alltför mycket annars. Sen blev det frukost, och lek. Så va vi ute en sväng, å sen ja, det rullar på med mat å sova å allt.

Igår va jag å klippte mig, blev kortare än förut=O) d e lika bra, det växer så fort och eftersom jag inte har värsta ekonomin så vet jag inte när jag kan klippa mig nästa gång. Va hos en ny frisör med, d va kul. Så nu ska jag nog överge min gamla=O)

Idag är det tvättstugan som gäller, sen blir det jobb och efter d häng med V. Så detta ska nog åxå kunna bli en bra dag i slutänden.

ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar