lördag 7 november 2009

Äntligen lördag!!

Jag älskar lördagar, vet inte va det är men ja jag bara älskar dom=O) Det är väl friheten att man är ledig och får göra vad man vill. Inte behöva tänka på jobb eller nåt sånt, i och för sig beroende på vad man har för jobb, men jag har den turen att jag bara jobbar Måndag-Fredag, med undantag för vissa söndagar, men det är så sällan som tur är.

Idag händer väl inte så mycket, skönt. Kanske fortsätter rensa ur lite här hemma, började med det i natt, det är rätt kul. Slänga sånt där som man sparat allt för länge, trots att det är helt värdelöst. Sen ska man ju bara åka och slänga allt med, men det får man väl fråga sin snälla mamma om, har ju ingen bil eller något körkort heller för den delen. Men det löser sig alltid, har så underbara människor runt omkring mig som ställer upp=O)

Nä nu ska jag nog fastna lite i bowlingen på king.com igen, ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar