torsdag 10 mars 2011

Färdigjobbad för dagen!!

Ja nu har man jobbat klart för idag, men en dag kvar innan helg!! Å vad om händer i morgon kväll vet i sketan, har inte tänkt på att kolla om ngn vill hänga! Men tänker oftast inte på det eftersom jag jobbar ständig kväll. Men ibland kan jag börja jättetidigt å ibland senare. Så allt som oftast kommer jag på att jag inte har ngt att göra förän typ sen torsdag-kväll =O) Men men, kan u faktiskt sitta hemma själv p kolla film. Men på lördag kommer gänget hit, så då blir det mello-final å massa skratt!! =O)

Herregud, jag kan inte sluta lyssna på Orups "Född i November" låten som heter så alltså, la in hela skivan i mobilen, men den låten spelas mest =O) Den är sjukt bra, hörde den på riktigt första gången för några veckor sen när jag satt å lyssnade igenom morgonens gäst på rix.fm... han sjöng den live i studion, det va så man rös alltså!! Alltså inte direkt av texten utan för att han har en så gudomlig röst, e inte alla som låter bra med bara en gitarr å sin röst..!! Sen är det lite kul för att refrängen stämmer så jäkla bra in på mig själv... "jag är född i November, på morgonen vid dagens rand.. just i gränsen till kalla December" e ju född sista November hihihiiii

Har ju börjat ett nytt liv, ja nästan iaf.. jag har sen i höstas gått till och från jobbet, å nu har jag börjat träna lite, har en kompis som har två träningsmaskiner (Crosstrainer och Tramp/Steppmaskin) Så vi försöker nu att köra på dom, är trdje dagen denna veck anu ikväll osm vi kör. Inte så lämpligt å köra 7 dagar med än gång å dessutom kanske man tappar suget om man kör hela tiden!! Det ska ju trotst allt va lite roligt å träna med. Men jag borde lägga om min kost med, men jag kan ju inte. Finns ju sååå mkt gott =O) Men ska försöka å minska ner på att.. men det tar lite tid.

Sen har jag faktiskt ändrat mitt liv på ett annat sätt åxå, har äntligen börjat acceptera mig (långt ifrån helt) men en god början iaf.. å det är att jag har kommit ut som Homosexuell. Har inte berättat för hela världen å alla bekanta än, men jag har sagt det till dom som jag känner är viktigt att säga det till öga mot öga!! Det står på fb så alla kan läsa det, men kanske inte så ofta som dom man e vän med där sitter å kollar info om en. Men det lär märkas så småningom =O)Har ibland funderat på om jag verkligen har gjort rätt, å kan få för mig at jag har ljugit. Men det handlar nog mest om att verkligen våga stå för det, för när jag granskar mig själv så kommer jag bara fram till en sak, å det är att jag är gay. Kan inte se mig själv i en relation tillsammans med en kille. Jag trivs helt enkelt bäst bland vackra kvinnor =O)

Thats it for today, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar