söndag 3 april 2011

Unerbar helg!!

Haft en mysig helg..!!! I fredags hade jag mys för mig själv även om jag tycker det år tråkigt så va det ändå rätt skönt. Skulle nämligen upp vid 08:00 för att L skulle komma å va hos mig hela dagen när hennes föräldrar hade annat å styra med. Så lördagen va en redig mysdag, vi va på lekplatsen.. kolade på typ fyra filmer, målade å hade det allmönt mysigt. Kvällen hängde jag med Å, som va i O-town för helgen å då våran gemensamma vän som är Å:s bästa vän hade en date, så fick jag äran att ha Å som nattgäst. Vi åt gott, pratade, skrattade, svullade godis å tittade på film!! =O) Idag har vi mest försäkt sova, chilla å väntat på att H skulle höra av sig hahaha... vi kom ju såklart inte i säng före 04:00 hihhiiiii

Sen åkte vi å köpte pizza. Men då släppte dom av mig hos ett par andra kompisar. Man måste ju hinna med så många som möjligt hiihiii... så ikväll va d mys med H, T och L. Vi spelade alfapet, busade och kollade film. Så nu e jag hemma igen å ska snart sova tror ja. Man vet aldrig med mig så d tåls att se hahaha..

Ha d bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar