torsdag 25 augusti 2011

Dop!!

Japp ikväll bär det av till Gotland. I morgon ska nämligen min kompis tvillingar döpas. Det är redan en månad sen jag va där sist, så det lär ju hänt massor med grabbarna, man ser ju så tydligt hur dom växer å förändras när domär så små =)
Jag har fått den äran att vara fadder åt den ena killen, så jag är mäkta stolt =) Sen ska det bli såå kul å träffa K igen. Även syrran å hennes dotter ska med denna gång å hon har inte varit å hälsat på hemma hos K än så det ska bli extra kul!! Vi har alla växt upp som syskon.. så det e bara min bror som sknas i morgon annars är vi samlade vi 6 "syskon" eller 5 nu då =)
På lördag blir det att hälsa på syrrans kompis som åxå bor på Gotland. Ska få se hur dom bor hon och hennes familj.. det är alltid kul å se hur andra bor =) Inte för att snoka eller vara nyfiken på det viset. Men jag älskar hus, å tycker det är kul å se olika planlösningar. Se hur dom har möblerat å fundera på hur jag själv hade haft det om det va mitt hem hahahaa.. knäpp jag vet =)

Nähe, får nog hoppa in i duschen nu... ska hinna hänga med en kompis å jobba lite innan det bär av ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar