torsdag 15 september 2011

Ännu en film!!

Ja jag tänkte fortsätta med filmtips =) Ni har säkert redan sett alla jag lägger upp. Eller är det inget för er hihii.. men tänkte ändå göra det för man vet aldrig.


Idag blir det
Annies liv är en enda röra. Men när hon får reda på att hennes bästa vän Lillian är förlovad har hon inget annat val än att tacka ja till uppdraget som hennes brudtärna. Trots att Annie både är kärlekskrank och pank bluffar hon sig genom de dyra och bisarra ritualerna inför bröllopet samtidigt som hon får uppleva konkurrens om den närmaste vänskapen till Lillian





Återigen har jag lånat text över handlingen hihii....
Jag skrattde som bara den när jag såg denna film första gången å då utan text. Jag är kass på engelska ska tilläggas, så det är grymt gjort av mig att förstå allt eller iaf nästan allt. Fick ju fråga min kompis lite ibland =) Men nu har jag sett den med text åxå, så nu e d lugnt hahahhaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar