måndag 5 september 2011

Mys i massor!!

Igår va det en helt fantastisk dag.. vid 11 ringde V å sa att dom ville ha med mig till Stensjöby för lite fiske å grillning =) Absolut sa jag, så mysigt. Sen tog vi en promenad i skogen där (inte lika mysigt hahah) jag är ingen skogsmulle asså =) Men det va mysigt iaf!! Sen när vi kom hem så drog jag till H och T för å ge deras son en liten present för han blir 3 år i morgon.. min stora prins =)
Sen blev jag kvar ett bra tag spelandes Yatzy å Mariokart, som är så sjukt kul å man blir så le om det inte går som man vill hahahahaa.. men vi har roligt iaf å det är huvudsaken.

I lördgas va jag iväg med mamma, syrran, L å mammas kusin å åkte smalspåret mellan Hultsfred och Värkebeck (strax innan Västervik) Det va genom M:s (mammas kusin) jobb som vi fick följa med. Det va lite mysigt å åka ett riktigt gammalt tåg. Vi hade några stopp åxå för mat å fika, så körde vi även en femkamp som vårat lag verkligen inte vann!! Men vad gör det om 100 år. =)

På kvällen var tanken att jag å en kompis skulle se "Hur många lingon finns det i världen" men det slutade med att hon var så pepp på att festa å dra en sväng på krogen, så vi gjorde det istället. Va ganska kul, men va inte så mkt roligt folk ute.

Å idag blir det att jobba igen hihii... men snart är det lahelg igen å då vankas det kräftskiva hos syrran å hennes sambo =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar