söndag 23 oktober 2011

Lugnt

Helgen har varit lugn, inga större bravader. Hade syrrans dotter här igår. Vi bakade en rulltårta som vi sen tog med till mamma och pappa (mormor/morfar) jag hade bjudit in oss själva på mat ;) min bror va där åxå, kul å träffa honom. Är väldigt sällan eftersom han bor i Kalmar å vi här i Oskarshamn. Är an hemma är det inte alltid jag får veta det heller. Men iaf, jag tyckte d kunde va trevligt å gå hem till mamma å äta, dels för att träffa dom å att L fick föra d m. Morfar å L är bästisar så det gäller att träffas så mkt det bara går. För han jobbar rätt mkt. Mamma hade dagen till ära gjort min favoriträtt Lasagne :) sen fikade vi på våran rulltårta. Å efter det gick vi till ett par kompisar till mig som bor två hus från mina föräldrar. Dom har dessutom en pojk som är lika gammal som L. Så vi brukar låta dom leka ibland. Vilket dom tycker är jätteroligt båda två. Dom kallar varandra för kompisar å så redan, rätt kul. För dom har faktiskt inte lekt ihop så många ggr än. Men fler blir det säkert ;) sen blev jag kvar där efter det att L åkt hem. Blev att laga god mat å spela lite wordfeud hihii...

Va hemma hos mamma å pappa idag med en sväng å även hos deras grannar som jag typ växt upp hos. Sen drog jag hem å bara slappade vid datorn å tv:n. Nu, ska jag snart sova, tror d eller ej. Brukar ju inte lägga mig så här tidigt hahha... Men ska upp i morgon så d e lika bra. Lite till wordfeud bara å borsta tänderna m, sen kan jag somna bäst ja vill ;)

Ha d bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar