tisdag 25 oktober 2011

Utvecklingssamtal

Ja det ska jag på i morgon på jobbet!! Vet inte om det verkligen kallas utvecklingssamtal, men det va så min jobbarkompis uttryckte sig när hon sa till mig att jag skulle ha det i morgon.

Men asså, vad pratar man om på ett sånt?? Jag vet ju hur det funkade i skolan.. men har aldrig varit med om det på jobbet förut. Jag tror ju tyvärr det värsta å misstänker ju att det handlar om att ge mig dålig kritik om  hur jag sköter mitt arbete. Nu hoppas jag ju att det inte är så, med tanke på att jag är urkass på att ta kritik, bra som dålig. Bra e ju lite roligare då =)  Men jag hoppas det innebär att prata omhur jag ser på mitt jobb, bra som dåligt å så. Vad som behöver ändras å så där. Jag börjar nu bli lite nyfiken på grejen, eftersom det känns större nu när man är vuxen å har ett jobb =) Så jag hoppas det inte blir samma sak som i skolan då man bara fick skit över hur man skötte sig. Jag va ingen plugghäst så inget positivt sas ju på mina utvecklingssamtal, å ja jag får skylla mig själv. Men det va då och nu är nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar