måndag 21 november 2011

Myyyyyys!!!

Vilken helg det blev trots att jag trodde jag skulle få spendera den ensam!! I fredags blev d mys med min lilla "familj" som består av min söta vän H hennes sambo å deras son. Sen på lördagen hängde jag med dom till Kalmar för å storhandla på citygross blev en sväng på Jula å Mediamarkt åxå ;) härlig liten utflykt som avslutades med käk på Burger King!! Sen åkte vi hem å dom städade hur sin husbil medan lillprinsen körde runt på sin traktor. Sen blev d lite pizza å mys med wii-spelande resten av kvällen. Har lite träningsvärk i armen Hahhahaa.... Går man inte på gym kan man alltid slåss med svärd på Wii :) igår satt jag hemma å lurkade för mig själv mest hela dagen. Hoppade in i duschen framåt fyra för å känna mig som människa igen :) precis när jag va klar så ringde H å sa att dom va utanför så d va bara å klä på sig å hänga med dom hem :) där det skulle bakas lussebullar.. Men eftersom vi kom på att hälla i saffran ngt för sent, så blev det vanliga bullar med en touch av saffran à la H hahhaahaa... Hur goda som helst. Stora blev dom åxå :) men det e ju bättre än såna där små skitar!! Lillprinsen ville ju så klart hjälpa till å det ledde till en del mjöl på golvet, så jag tog fram dammsugaren, å det ledde till att jag dammsög hela huset ;) är man inte alldeles för underbar eller?! ;) sen penslade å sockrade jag å lillprinsen bullarna, värsta teamworket ju hahha... Sen så va Lollo ännu mer söt å diskade åxå hihii... Kvällen avslutades med snaskiga bullar, film å underbara skratt. Så tacksam för min lilla "familj" å vet inte vad jag skulle göra utan dom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar