tisdag 21 februari 2012

Klippa mig å spökar..

Asså, jag nuddade inte ens min mobil nu å den gick in på bloggen?! Hmm.. Skumt.
D som va mest sjukt, va att jag precis kom på tanken att jag skulle skriva ett inlägg. Men tänkte ta d om en stund haha.. Jaja, tar d nu då ;)
I morgon är det ÄNTLIGEN dags för mig att klippa mig. Håret är verkligen långt nu jämfört m hur jag vill ha det. Men så blir det när plånboken bestämmer. Har inga pengar nu heller, tänkte nämligen vänta tills jag flyttat å min ekonomi e på fötter igen. Men eftersom jag har världens bästa vänner så blir d av redan i morgon.
Va så att jag va i kalmar förra veckan m min Tingeling. Å hon påpekade att mitt hår va väldigt långt. Ja sa som d va, att jag skulle fixa det sen. Men då kom hon på idén att jag kunde gå till en hon känner som pluggar till frisör. Å då åxå få det mkt billigare. Men jag har liksom inte den hundringen heller just nu. Nä men d fixar ja sa hon då ;) så i morgon ska vi till Västervik å till tjejen som läser till frisör, så ska jag bli hennes lilla försökskanin hahha.. Hon har säkert klippt mkt innan så d e lugnt ;) e inte så nojjig över vem som sätter saxen i mitt hår så länge d blir så kort som jag vill ha d ;)

Ska lägga ut före och efterbilder i morgon tänkte ja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar