torsdag 10 april 2014

Mormor

Mormor, Idag skulle du ha fyllt 100 år om du hade fått leva en sådär 9 år längre. Men man kan ju inte få allt här i världen å jag är såå glad för dom åren vi fick även om jag gärna hade tagit fler. Jag hoppas iaf att du har en bra dag där uppe bland molnen å att du firar precis som du alltid har gjort även om vi inte kan vara med. Tyvärr är ju vädret inte lika härligt som jag minns att det oftast va på din dag. Men det gör ju ingenting hahaha... Hade jag kunnat så hade jag åkt å köpt blommor å ett ljus å lagt på din grav, men dessvärre har jag svår värk i vänster ben så jag är hemma från jobbet å då passar det ju sig inte riktigt att åka. Men jag hoppas du förstår å att du inte blir ledsen för d <3 
Mina tårar rinner som vanligt när jag tänker på dig å det svider fortfarande lika mkt i hjärtat som den där decemberkvällen pappa ringde å sa att du hade somnat in. Jag älskar dig så otroligt mkt vilket jag hoppas att du vet även om jag aldrig sa det! Du är den coolaste å tuffaste kvinna som nånsin funnits i min närhet å jag är så otroligt stolt över att just du va/är min mormor <3 

Stort GRATTIS på din stora dag, jag hoppas den är fantastisk. Jag vet att en vacker dag ska vi fira den tillsammans igen m alla dina kakor å bullar ;) 

Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar