söndag 6 september 2009

Kräftskiva och kalas!!!

Jahopp, då va helgen redan slut=( men jag har haft en bra helg så inte att klaga. I fredags efter jobbet va jag med D, vi skulle kolla film, men det slutade med att vi fastnade framför spotify=O) Men vi såg en film åxå. Sen va det kräftskiva hos syrran som gällde på lördagkvällen, mycket trevligt, god mat och trevligt sällskap.

Idag har jag varit sjukt trött, så det blev en film under dagen. På eftermiddagen va ja på kalas hos päronen. Å nu sitter jag och lyssnar på min nya skiva, Takida=O) Hur bra som helst, skulle va kul å se i verkligheten faktiskt. Dom är så jäkla bra alltså, har bara tyckt om enstaka låtar förut, men ju mer man lyssnar desto bättre, men så är det väl med allt egentligen.

I morgon innan jobbet blir d att hjälpa V med lite grejer, ska bli kul. Sen blir det nog bara en slapparkväll i soffan framför Lipstick jungle=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar