måndag 16 februari 2009

Ny Bil!!!

Måndag!!! Ja idag har jag och Hanna varit och kollat på bilar, Hanna är i starkt behov av en ny. Så vi va och drömde lite. Så passade vi på att hälsa på en kompis som jobbar på skokällarn.
När jag kom hem så va det lagom att slänga tvätten i maskinerna, och det gick ju bra ända tills dom va färdiga och den ena inte hade centrufiguerat (osäker på stavningen) nä, en del va dyngsurt och en del va torrt. Så det va bara att slänga in det i den andra maskinen och ringa hyresvärden och säga att maskinen va sönder, känns som jag är den enda som klagar för det va ingen som hade ringt och dagt till. Utan det blev jag, dessutom va den andra maskinen också sönder då luckan satt löst, vilket inte va mitt fel. Jaja nog om det.

Jag har lyckats bli förkyld igen också, är ju inte längesen jag låg hemma i förkylning. Det va över jul, så visst det är ju ett tag sen men ändå. Det känns som att det va igår.

Idag har jag bakat sockerkaka, men den blev inte så god som jag hoppades, äggen va väl lite för gammla kanske. Jag har ingen koll på hur länge man kan ha ägg, och alla brukar säga att man ska lukta sig till om äggen är gammla, eller mjölken å grädden är sur. Men jag tycker att mjölk och grädde luktar surt och konstigt även om det är färskt så jag lyckas inte veta där heller.

Ja det va nog allt för den här gången, men återkommer som alltid. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar