söndag 15 februari 2009

Babyshower

Idag va jag ju på "babyshower" det va jättekul. Dom vi va hos blev jätteglada och väldigt överraskade, det va ju en suprise så det va ju kul att vi lyckades=)

Efter det så va Hanna och jag en sväng på maxi, sen åkte vi hem hit och skulle kolla på film, men min dator strulade efter att jag inte tänkt mig för och drog ut kontakten utan att stänga av. klumpigt värre, men jag tänkte inte på att Martin hade tagit ut mitt batteri för ett tag sen. Jag blev beodrad av honom att inte ha det i, när jag ändå bara använde mig av sladden. Men nu har den vilat lite och är pigg igen=) så nu e d lungt. Så det blev ingen film. Vi kollade på miaochklara i stället, sen blev det "sex and the city" jag tycker inte den serien är superbra och har inte heller sett så många avsnitt, men när jag väl kollar så kan jag nästan allt ändå och ahr koll på det mesta, rätt skumt faktiskt=) jag är mer ett "vänner-fans" har sett alla avsnitt och kan allihop utantill ungefär. Älskar ju miaochklara också dom är ju bara så sköna, Tabitha och Gulletussan är bäst=) Tabitha hade en orm som hon inte kunde mata med möss för hon tyckte synd om mössen, så hon skaffade en "stelopererad vegetarisk orm" istället med andra ord en "vandrande pinne" hahahahahahaha.......... hur kul va inte det då?!

I morgon är d måndag igen?! vad ska man hitta på då, jag ska ju i och för sig tvätta på eftermiddagen, men man sitter ju inte direkt och glor på maskinerna=) men det finns ju massor jag skulle kunna göra, som att ta ett varv med dammsugaren. Men hur kul är det då?! fast det går ju rät fort.

Nä ha d bäst vänner, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar