fredag 20 februari 2009

Mysfredag!

Nu va det ett tag sen jag bloggade, men har eller förresten jag är fortfarande förkyld. Så jag har inte riktigt tagit mig ork, men nu kände jag att det va dags, men förkylningen håller i sig och inatt så blev min hosta värre, låter som en gammal sönderrökt tant när jag andas. Det piper och har sig. Så det är ju fett jobbigt. Men det går väl över snart hoppas jag.

Idag har jag städat trapphusen, tog det väldigt lungt eftersom jag inte orkar så mycket. Skitigt va det som bara den eftersom det är snö och sket på backen.

Ikväll ska jag va med Hanna ska sova där också, men det blir en lugn kväll för Hanna är inte pigg hon heller. Men det är ju skönt det också ibland, med en lugn kväll alltså=)

Nähe nu ska jag klä på mig lite, ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar