lördag 21 februari 2009

Hosta och Feber

Sov hos Hanna i natt, men jag blev bara sämre och ingenting blev ju bättre av att jag inte tål pälsdjur, så i natt har jag knappt kunnat andas. Lite dumt att utsätta sig för, men måste ju va hos mina kompisar ibland det är så taskigt när dom måste va här hela tiden Men att jag sov där beror på att jag inte orkade cykla. För vi fick skjuts eftersom Hanna inte är pigg så ställer hennes pappa upp och kör tills hon blir bättre. Om jag har förstått det hela rätt.

Men jag kunde inte va kvar tills hon skulle åka till sina föräldrar idag, så då ställde min underbara ängel Vican upp med att skjutsa hem mig, så fick jag te och nudlar av henne=) så när jag kom hem drack jag te och pratade med Vican i telefon. Sen gick jag och la mig och sov till och från till klockan sex, sen låg jag kvar och spelade spel på mobilen. För att jag inte orkade va uppe och behövde va vaken så att jag kan sova i natt. Nu ska jag snart gå och lägga mig igen känner tröttheten, man blir ju helt slut av att hosta och ha feber, får ju ont i huvudet också. Jaja nu har jag gnällt färdigt=)

Ha d bäst mina vänner, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar