tisdag 21 april 2009

Män som hatar kvinnor!!

Jaha då plötsligt gått tio dagar sen jag skrev något sist, tiden går ju så otroligt fort. Har haft fullt upp så jag har inte haft tid att skriva och inte ork heller för den delen. Å igår låg jag i sängläge mest hela dagen, vet inte om jag hade ätit något för mycket eller olämpligt för jag mådde illa och spydde. Men men, nu mår jag bra och det är det som är huvudsaken.

Idag fyller min systerdotter redan 1 år, helt sjukt vad fort det har gått. I söndags va det kalas å ni må tro att hon blev uppvaktad, massa paket och god mat. Hon som annars brukar tjuta så fort någon annan än mamma eller pappa pratar eller håller i henne, va på strålande humör, jätteglad gick och skrattade och man fick hålla henne, hon till och med sträckte sig till mig när hon va i sin pappas famn. Då blir man glad=)

Igår va det meningen att jag skulle gå på bio, men det sket ju sig. Så ikväll ÄNTLIGEN ska jag få se Män som hatar kvinnor. Jag verkar va den enda som inte har sett den. Men det ska det bli ändring på=)

I fredags hade jag en helgalen grillfest, vi va 13 tjejer som åt gott och sjöng singstar, skitkul va det. Lite rund under fötterna va man med=) Ja det va så roligt så det måste jag göra om inom en snar framtid.

Nähe, om man skulle ta tag i den där disken som väntar då. Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar