tisdag 5 maj 2009

Fullt upp och Svensson Svensson!!!

Idag har jag faktiskt inte så mycket att göra, har annars haft fullt upp ett bra tag nu. Inte att klaga på alltså, men det är så mycket man vill hinna med, många man vill umgås med och så. Men förts till kvarn som det brukar heta. Syrran är expert på att messa på morgonen och fråga om vi ska ses på dagen, men oftast har jag redan något att göra då. Så det är ju lite tråkigt, men man kan nästan aldrig fråga mig samma dag, man måste "boka" mig=) nä men oftast fråga lite i förväg. För jag är expert på att lova bort mig. Men men, jag ska va med syrran i morgon och ska dit ikväll på mary key-party. Så hon kommer att få nog av mig sen=)

Förra veckan körde jag reklam två dagar med en kompis, shit vad jag hatar trappor=) hissen tar ju bara tid, så det är lika bra att gå, men det får man ju lida av sen. Men, ingen har ju dött av att röra på sig (vad jag vet) så det är ju bara bra att springa lite i trappor. Sen ringde dom mig från mitt gamla jobb förra måndagen, och ville jag skulle städa åt dom, för städerskan va sjukskriven några dagar. Å visst , självklart ställer man upp, jobba är ju inte dumt. Extra roligt va det åxå för dom hade saknat mig så mycket=) så då blir man ju glad och genast blir allt roligare igen.

Sen va det ju valborg åxå, då va det fest hos min kompis Hanna, vi grillade och hade skoj, lite alkoholhaltiga drycker förekom åxå=) så man va ju lite rund under fötterna=) men kul hade vi verkligen. Va ute en sväng med, men det va inte så mycket att ha tyckte jag.

Helgen dess för innan va jag och Vican på Öland, böda närmare bestämt. Henne föräldrar har en villavagn uppställd där, som vi lånade, fredag till söndag. Tur med vädret hade vi åxå. Det va en lugn helg, vi bara chillade, va inne i borgholm en sväng. Åt och drack gott gjorde vi med. Vi hade med oss Vicans hund Doris med. Så vi va och gick längs stranden, Doris va hur lycklig som helst, hon sprang för glatta livet och badade och allt. Hon va så uppspelt så hon knappt lyssnade på oss=)

Vad mer har jag gjort då, ja.. det va kanske allt.

I sommar ska jag gå och se "Svensson Svensson på semester" i kalmar. Det ska bli hur kul som helst, har alltid gillat den serien, det va ju ett måste, har nog inte missat ett enda avsnitt. Så det ska bli kul att se den i verkligheten. Men det är inte förran i juli, så det är ju ett tag kvar.

Nähe, nu får det vara nog för idag, ha d gött

1 kommentar:

  1. Jag och min syster ska också se "Svensson Svensson på semester" i Kalmar. Jag tycker dom är så roliga. Det ska bli jättekul att se dom live.

    SvaraRadera