lördag 30 maj 2009

Ajajajajajajjj........

Denna vecka har jag varit rätt seg, skulle ha gjort något varje dag, men när jag vet att jag kan skjuta upp saker så gör jag gärna det. Det är ju bara det att man får sota för det sen, men men jag är van så det löser sig. Har umgåtts en del med tjejerna istället och det är ju helt underbart, att bara kunna softa och inte bry sig om tiden. Varit i Kalmar en snabbis har jag hunnit med åxå, som ni märker har jag ägnat mig åt nöjen istället för det jag borde=) Men som sagt, all tid jag får med mina finaste är värt all möda man får ta sen när man inser att man borde ha gjort det man skulle.

Har idag vart i hemma i Svalliden, blev hembjuden på mat hos mina gammla grannar, tacos tackar man ju inte nej till. Tjejerna har varit på en V.I.P-kväll i en butik här i stan, och kände att det inte föll mig i smaken, så jag sket i att följa med. Va och skulle plocka blommor med Marie, men det slutade med att jag klev på en planka med en spik i, så jag satt still och försökte hålla foten högt. dessutom förbannade jag mig över alla mygg, alltså jag älskar sommaren, men alla mygg, getingar, bin och allt vad det är som flyger runt och irriterar kan jag va utan.

I morgon blir det en sväng in till stan med syster och massa andra goa människor. Det är marknad (Tolvskillingsmarknad) så då ska vii in och kolla läget, får se hur det går, med tanke på att jag knappt kan gå=) Men som med allt annat så löser det sig. Darin och Star Pilots ska uppträda och det är ju absolut inte fel. Måste man ju kolla in, så jag kan ju inte stanna hemma, bara för att jag haltar=) Funderar på att hoppa i säng nu, så man är pigg i morgon.
På kvällen sen ska jag till syrran och grilla, det ska bli kul. Bror kommer hem med, han och svågern ska iväg på nån grej i Rimforsa, vet inte vad det är, dom åker på så mycket saker. men bror ser man ju inte så ofta så det ska bli kul, även om jag nu träffade honom för en vecka sen. Men innan dess vet i sjutton när jag såg honom sist.

Jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna, ha d!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar