torsdag 14 maj 2009

Jobb!!!

I måndags när jag va på mitt regelbundna besök på arbetsförmedlingen, så ringde mobilen. I andra änden va en person från mitt gamla jobb. Personen i fråga undrade hur det gick för mig att söka jobb? Jag svarade som det va, att det gick åt pipen. Då fick jag frågan om jag ville ha tillbaka mitt gamla jobb??? Ja bara jaaaaaaaaaaa=) ingen tvekan om den saken hihiii... så jag va uppe dagen efter och skrev på papper, så nu har jag jobb till sista december igen=) så himla underbart. Jag blev så glad. Arbetskamraterna blev minst lika glada dom, för tycker det är så kul att ha mig där, så då va så underbart glada och sa välkommen tillbaka flera gånger om. Då är det verkligen kul att jobba, när man har såna underbara arbetskamrater.
Idag har jag varit hos syster och hälsat på, det va ett tag sen sist, så det va så skoj så. Skrutt har lärt sig vad kossan och fåret säger, så nu går hon runt och säger Bää, och Muuu hela tiden=) så go. Jag fick ha henne själv en stund så syrran fick åka och handla, så vi va på lekplatsen en sväng. Ska ha henne en stund på lördag med=) och en sväng nästa vecka, det är så härligt.

Nä nu ska jag kolla på film. vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar