söndag 10 maj 2009

Förkyld!!!

Hej!! Har ju då blivit förkyld, sen i onsdags har jag mått skit. Och ingenting blir ju bättre av att jag inte har fått ligga hemma och kurera mig. Mina vänner tycker inte om att jag ska ligga hemma i min soffa och förstöra mitt liv. Visst jag har en egen vilja, men jag är åxå för snäll så jag hänger ju med. Som igår, då va det fest, jag va fast besluten om att jag skulle vara hemma, för hur kul är det att gå runt och snyta sig hela tiden, förvisso gör jag ju det jämt ändå, med tanke på att jag är pälsdjursallergiker. Men i alla fall, då fick min kompis mig att följa med ändå. Fast jag sa att jag inte orkade cykla eller gå hem, och jag är fan jämt pank, så taxi va ju inte ens att tänka på. Men hon lyckades övertala mig med blickar och ett och annat ord, dessutom sov jag hemma hos henne. Hon är är världens snällaste och givmildaste och underbaraste vän man kan ha, men vill jag inte så vill jag inte. Men så känner man sig så taskig så då följer man med ändå. Men jag måste tillägga att jag hade roligt. Så jag ångrar ju inte att jag följde med. Men jag vill bli frisk, så jag kan åka och träffa skrutt på tisdag, har inte sett henne på evigheter.

Ja vad ska man hitta på nu då??? Vet inte, nu känner jag ju inte för att kurerar mig bara för att jag får=) konstig man är egentligen.. Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar