torsdag 25 juni 2009

Midsommar!!!

Bättre sent än aldrig=) Men tänkte berätta om min midsommarhelg. Vi va fyra tjejer som drog till Böda Sand på Öland för att inta en kompis villavagn, eller hennes föräldrar har den. Dom va så snälla så att vi fick låna den. Vi åkte på torsdag-kvällen, efter att jag slutat jobba. Väl frammme strax innan 23:00 va det bara att packa in alla väskor och in med allt i kylen, satte oss och tog en cider/öl och bara njöt. Blev sängen ganska tidigt. För att möta midsommaraftonen som va solig och alldeles underbar som askungen hade sagt. Vi solade och träffade ett gäng som vi känner som vi visste skulle dit. Va och gick lite på campingen och kollade läget. Käkade och hade det bra. Vi va och hoppade på en gigantisk studsmatta, som för övrigt va skitkul. Förutom att jag ramlade och slog i knät, som jag fortfarande lider av. Grillade på kvällen, satt ute och åt, men då kom ju regnet naturligtvis. Sen gick vi bort till det andra gänget och satt och festade gärnet, avslutade kvällen nere på stranden då J fick för sig att bada, typ 01:00 eller vad klockan va=) Sen följde killarna med oss till vårat plejs ett tag, satt och snackade och drack vidare=) Sen va det sängtajm runt klockan 03:00. Lördagen va lite lugnare vi sov länge och va å handlade lite käk, gjorde taccos, sen drog vi bort till gänget igen, men gick hem tidigt och myste i soffan med chips och en film. Somnade sen för att på söndagen upp och städa å dra hem. Hade en jätterolig midsommar, med mycket skratt och bus. Tåls att göra om.

Nu ska jag in till stan och träffa M och D, på återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar