torsdag 18 juni 2009

Midsommar!!!

Så äntligen är det då midsommar, eller ja det är ju inte förrän i morgon, men i alla fall. Idag blir det att packa och styra lite, hem till mamma och hämta cider. Snälla söta Hanna kommer och hämtar mig idag, blir lite svårt att cykla, ska ju jobba med innan vi drar så då va det lika bra att få in allt till stan så man inte behöver åka hem och dona, det slösar bara tid. Mina underbara vänner har sett till att jag kan följa med till Öland trots att jag är pank, känns inte alls bra, men jag är så tacksam att jag har dom som ställer upp.

Ska bli kul att fira midsommar på Öland, har jag inte gjort sen jag va 10 år eller nåt=) Har varit på Vinö i alla år, men karro jobbar i år å då blev det Öland istället. Men nästa år då sk ajag banne mig ut dit igen. Men nu ska jag inte sitta här och va ledsen för det, fö nu ska jag vara glad för att jag har något att göra och får umgås med mina underbara älskade vänner istället=) Ska bli så kul ju=)

Nähe, är väl ingen idé att sitta här mer, har ju lite att styra med. Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar