torsdag 4 juni 2009

Slutförvar!!

Så Forsmark fick slutförvaret. Lite synd tycker jag, för vi hade verkligen behövt det. I alla fall i mina ögon, då det dels behövs för att det skulle ge massa fler jobb. Dessutom skulle lilla Oskarshamn behöva komma på kartan (vilket vi redan är jag vet) men vi skulle behöva lite mer uppmärksamhet i vår lilla stad. Det är ju inte många som har koll på just Oskarshamn, ringde till ett ställe och behövde hjälp med datorn, hon frågade vart jag bodde, svarade Oskarshamn då=) (fyndigt) men hon hade ingen koll på vart det låg. Var tvungen att nämna Kalmar för att hon skulle ha nån sådär koll. Jaja, vi kan ju tyvärr inte få allt här i världen, och tydligen hade forsmark bättre berggrund eller vad det nu va.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag, jobbat och efter jobbet va bästaste Vican här en sväng=) och nu skriver jag här, sen blir det väl att läsa lite bloggar och hoppa i säng. Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar