söndag 7 juni 2009

Veckan som gått!!!

Jaha, då har man redan jobbat en hel vecka. Det är sjukt vad fort det går när man har roligt :) Nä men allvarligt jag trivs kanonbra på mitt jobb, just nu skulle jag kunna va kvar där resten av mitt live, med förutsättning att jag hittar en rik karl. Men det kanske inte behöver va så svårt :)
Idag va eller igår om man ska gå efter klockan, så va jag barnvakt åt skrutt. Hon är alldeles underbar, hon har skrattat så där underbart som bara barn kan göra mest hela dagen, verkligen så där äkta och ljudligt, som om hon tar i från tårna. Man börjar ju skratta bara för att det är så sött, alltså det va verkligen ett gapskratt :) Hahaa.. Hon varit arg också, hon stoppar nämligen in handen i eluttaget och ska dra ur kontakten till lampan, sa till henne flera gånger, men hon tyckte bara det va roligt, så hon fortsatte, ända tills jag fick nog och slet bort henne, och sa NEJ!!! Då tittad ehon på mig med en ledsen min, sen slutade hon faktiskt. Jag menar det är ju inte för att vara elak, utan för att rädda hennes liv. Vi va ute och gick en sväng med, gungade på lekplatsen å lite. Har varit hur kul som helst.

Sen va det bara att åka hem och duscha och fixa lite snabbt, för sen kom Vican och hennes syster på grillpartaj=) Blev kanon, gott som bar den, älksar verkligen grillat, skulle kunna äta der varje dag.

I morgon blir det kalas i Svalliden, annars händer inte så mycket. Men jsut nu tror jag att det är dags för sängen faktiskt. Ha d bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar