måndag 24 augusti 2009

Måndag!!!!!!

Idag hade jag inte tänkt göra så mkt, det är skönt att bara göra ingenting på måndagar. Förvisso jobbade jag, men jobbar alltid 16-20. Lönespecen damp ner i brevlådan idag så ag betalade räkningarna, eller ja dom dras ju i morgon, men d är gjort i alla fall. Sen vid kl: 14 fick jag plötsligt ett ryck och började städa, verkligen, dammasuga, damma och torka golv. Jag är sämst i världen på d=) HATAR verkligen att städa, sjukt då att jag har ett städjobb, och har inte haft något annat i hela mitt liv. Men på jobbet går det bra, då e d kul, för man får ju betalt=O) och har lite folk att tjabba med, en stund i alla fall. Dom går ju hem när jag kommer i princip.

Sen jag kom hem har jag bara slappat. Duschat, bytt sängkläder och kollat Lipstick Jungle, som e min nya favvoserie=O) Efter 23 kommer Hanna då ska vi kolla film.. en shopaholics bekännelse tror ja d blir. Men nu är det bara vänta tills d är dags, lyssnar på Westlife så länge=O)

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar