söndag 23 augusti 2009

Söndag!!

Härliga söndag!! Idag har jag hittills inte gjort så mkt. Har fixat lite skivor, varit på maxi och handlat för kvällen. Ska iväg med en kompis jag inte träffat på länge, vi ska ta cyklarna och åka ut till skogen och sättas oss med fikakorgen, å bara prata om allt.. ska bli så härligt=O)

Igår skulle jag ju åkt på Lasse Stefanz, men nu sket vi i det för en efter en hoppade av, syrran skulle upp och jobba å dessutom skulle dom på kräftskiva innan. Så jag sa att vi tar det en annan gång. Istället hade jag en repris av fredagen, myste med film, godis och chips med Hanna och Emelie, Vican va med i fredags med, men va på annat håll igår. Men det va skönt att ha en hel helg med bara mys. För sen är det fullt upp varje helg känns det som. Fast jag är ju den som hellre sitter hemma och myser än går ut på krogen, även om fester åxå har sin charm=O) För det är jag absolut inte anti.

Pappa och jag åkte ut till syrran med fam igår eftermiddag, hade ju inte sett skrot på en vecka så jag va tvungen=O) Får ju abstinens annars=O) Sen åkte vi hem och åt grillat, sen kom Hanna en sväng innan det va dags att dra till Emelie.

Nähe, nu har jag inget mer idag=O) Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar