torsdag 29 oktober 2009

Halloween!!!

Som vanligt är det längesen, men såg precis att en kompis har skaffat en blogg, och då fick jag plötsligt lust att skriva igen. Jag tillhör den gruppen som MÅSTE känna för saker och ting för att göra det. Som ska jag städa, då handlar det inte bara om att jag behöver, utan om att jag måste ha lust åxå. Eller blogga, läsa, se en film, ja ni fattar.

Ja herregud nu är snart Oktober slut med, på lördag ska jag på Halloweenfest för första gången på säkert 10-15 år. Tycker inte om att klä ut mig egentligen, men nu kände jag att det för en gång skull kunde va kul å göra något man inte brukar gilla. Som sagt jag måste ha lusten till allt jag gör=O) Såklart att jag gör saker som jag inte har lust till åxå ibland, det måste man för att kunna se ljusglimtarna i livet.

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar