lördag 31 oktober 2009

Halloweenfest!!!

Idag har jag inte gjort jättemycket, tog in trädgårdsmöblerna, sopade och gjorde fint ute. Sen bar det av hem till mamma, för att träffa skrot som skulle sova över där. Får abstinens när det har gått en vecka sen jag såg henne sist=O)

Sen va d bara hem och göra sig i ordning inför kvällen. Det vankades ju Halloweenfest, med H och hennes familj. Så där har jag hängt ikväll, ätit god mat och kört frågesport. Hade fyra rätt av nio, och fyra ifrån utslagsfrågan eller gissade på fyra mer än va d va. Jag trodde inte jag skulle ha några rät då allt handlade om Halloween, så jag e nöjd. Va utklädd till skräpmaja=O) H´s idé=O)

Inte så bra bild men ja=O)

I morgon blir d nog häng med H igen skulle ja tro, vi brukar hänga på söndagar hahaa...

Nähe, god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar