söndag 1 november 2009

Music Row 2

Ja herrejävlar nu har Jill Johnson, släppt ännu en skiva till min lycka, Music Row 2, där hon tolkar artister på sitt eget killa vis, denna gång med låtar från sina manliga förebilder. Va in på Cdon och beställde skivan så den kommer nog på tisdag=O) Jag bara älskar henne alltså, jag har haft lyckan att får se henne live, vilket jag hoppas på att kunna göra igen.

Idag sov jag länge, har gjort det i två veckors tid, lite för länge, så jag är så seg i kroppen och helt stel att jag inte ens orkar ta tag i problemet, det blandat med min lata sida=O) Som finns där hela tiden... Har duschat och gjort mig i ordning, nu väntar jag bara på att H ska bli färdig så vi kan leka, vi lär nog inte göra så mycket, men det blir ju sällskap i alla fall och det är uppskattat.

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar