söndag 4 oktober 2009

Höststädat!!!

Det blev av att jag bytte gardiner, jag t.o.m började damma, dammsuga och torka golv å tvätta fönster. Inte illa=O) När feelingen kommer då är det bara att sätta igång, om klockan så är en timme innan jobbet=O) Jag är så knäpp med sånt, jag kan inte planera vissa saker, utan dom måste flyga på mig med en lust.

Sen kom Hanna, vi käkade lite, sen drog vi till hennes föräldrar och fikade, sen va vi en sväng förbi mina med. Vi hamnade hos hennes syrra med familj åxå, vi skulle stanna en stund, det blev nog en timme=O) Kul när det blir spontant. Sen har vi käkat chips och kollat film, nu är det snart dags för sängen, om jag inte i vanlig ordning hamnar framför tv:n och den inspelade söndagsfilmen. Kommissarien och havet.

I morgon är det dags att jobba igen, men vad gör väl det om 100 år...

God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar