söndag 4 oktober 2009

Melissa Horn!!!

Idag är det söndag igen, herregud. Som jag sagt förut så kommer jag nog aldrig förstå hur fort tiden går=O)

Haft en lugn och skön helg, i fredags efter jobbet va jag hembjuden till en kompis, det blev lite käk, godis och film. En annan kompis till mig hängde åxå med, vi hade det jättetrevligt. Igår va jag och D i Kalmar och Mönsterås, först på marknad sen en sväng i Kalmar bara för att hitta på något annat.

Sen va jag hemma hos föräldrarna en sväng, sen blev det en tidig kväll i min ensamhet, kollade film. Gick och la mig redan vid 00:00 sjukt, men skönt=O)

Idag har jag varit ute i blåsten, va inne i stan och postade ett brev, svarade på att jag ville ha min 48:e reservplats till Tandsköterskeutbildningen som startar i November, får se om jag kommer in. Hämtade åxå min cykel som stod hos H sen i fredags, orkade inte cykla hem=O)
Nu sitter jag och lyssnar på musik, spotify is the shit=O) Lyssnar på Melissa Horn, riktigt bra sångerska, lyssna på henne, det rekomenderas, det va D som tipsade mig om henne, jag älskar djupa låtar som är lite åt vis-hållet. Säger bara Lars Winnerbäck så fattar ni vad jag menar=O)

E dags att laga lite mat nu, sen blir det bara att slappa, e lite sugen på att byta gardiner, men får se om jag känner för det sen=O)

Ha d bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar