tisdag 3 november 2009

Foto-dag!!!

Idag har jag vart ute och fotograferat med Denisé, jag bara älskar ta kort ute i naturen, även om jag nu inte kommer i närheten av den skicklighet Denisé har=O) Men jag är nöjd med dom bilder jag får och det är ju det som är huvudsaken. Sen handlar det ju lite om vad man har för kamera med.....

Annars har jag jobbat som vanligt=O) Idag har jag till och med gått över till att va patient på mitt jobb, e så sjukt trött på Folktandvården, så idag fick jag nog!!! Jag va hos tandhygienisten i oktober på undersökning, såklart hade jag hål, vilket jag hade räknat med=O) Men i alla fall, så hade dom ingen tid att laga förrän i Januari, ok d har jag inget att klaga på, dom har mkt patienter å så. Men dom sa att dom kunde ringa om dom fick ett återbud, vilket dom gjorde idag. Men den dumma kärringen frågar mig varför jag har tid så långt fram, e d ngt du själv valt kommer d. Jag bara va fan, d e ju ni som har satt tiden för att d inte fanns ngn tidigare. Så då fick jag en tid i December, vilket inte va mkt tidigare än tiden jag redan hade, men i alla fall.

Så jag fick ett utbrott, och snackade med en utav receptionisterna på jobbet, som tyckte att jag skulle prata med M som e tandläkare, sagt och gjort och nu fick jag en tid hos henne redan den 27 November för undersökning, och lagning 1 December, vilket är mkt snabbare och tidigare än vad fucking folktandvården lyckats med. Grejen är åxå den att FT inte är mänskliga, dom är sura och inte ett dugg serviceinriktade. Så nu kommer det bli kanoners hoppas jag=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar