måndag 2 november 2009

Måndag!!!

Jag kom ju inte i säng förrän kvart över fyra i morse..ooppppssssssss...=O) Så jag sov till 12:20 idag, vilket jag har gjort i två veckors ti ungefär, men då har jag lagt mig betydligt tidigare och fått för mycket sömn istället, men idag känner jag mig utvilad, även om jag sover fel tid på dygnet.

Så jag har inte gjort så mycket idag, klockan går ju, har bara fixat käk av det lilla som fans i kylen, klätt på mig, och suttit vid datorn, vilket inte är behövligt. Men mycket roligare än allt annat man kan styra med.

Snart är det dags att bege sig till jobbet en sväng, sen vet jag inte vad som händer, men förmodligen inte mycket, kompisarna jobbar och ska upp tidigt så där har man nog inte mycket att hämta=O) Blir nog en stund i telefonen med V kanske, vem vet??

Nä om man skulle ta tag i resten av dagen då, Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar