lördag 14 november 2009

Julmarknad och mysfredag!!!

Ja jag va ju på julmarknad ju, det va hur mysigt som helst. Gamla byggnader, stenhus och hela köret. Massa granar och ljus och juldofter, älskar julen även om jag hatar att pynta och styra, fast det handlar nog mest om lathet=O) Men alla dofter och den härliga mysiga stämningen som infinner sig med julen den tycker jag om. Det är något slags lugn som man känner i kroppen som jag inte har förmåga att känna annat än vid jul. Vill ni gå på en mysig julmarknad så åk till Huseby...

Igår jobbade jag tidigt, så skönt. Sen kom Denisé å hämtade mig å vi drog till maxi och köpte mat och snacks, sen åkte vi hem och svullade framför två filmer och snackade en massa=O) Jättemysigt va d, det är så skönt med Denisè hon rer sig själv, så jag kan göra vad jag vill, jag måste inte sitta och underhålla henne konstant. Inte för att jag inte vill underhålla henne, men känner jag att jag vill ta disken med än gång, så är det inga problem. Men jag umgås ju hellre med henne än diskar i alla fall=O)

Ikväll blir det dubbelkalas och fest, härligt.....

1 kommentar: