måndag 16 november 2009

Ullared!!

Ja alla pratar ju om just Ullared...jag som jobbar till åtta om kvällarna hinner inte hem i tid för att se programmet, och har heller inte tänkt så mycket på det. Men idag sa en jobbarkompis att han brukade kolla programmet på nätet. Så då jag kände att jag skulle se det jag med. Så nu har jag suttit och kollat på två avsnitt och jag orkar inte se det igen kan jag lova. Men Maggan och Gittan va ju lite härliga, vet inte vem som va vem, men i alla fall. Den ena pratade konstant och den andre skrattade mest=O) Vilket radarpar... å Mattiaz å hans mamma då, my good!!! Vilket skämt. Vet ju vem han är sen tidigare med tanke på att han har bott i Oskarshamn när han va liten, men inte visste jag hur han va som person, man känner ju inte alla bara för att man bor i en liten stad. Men han kanske är hur go som helst när man lär känna honom, jag har ju en förmåga att döma människor, det är en utav mina negativa sidor, men man får ju en större bild av en person när den framträder i tv än vad jag får om någon bara berättar. Så jag tycker att jag får säga att jag inte gillar honom=O)

Nä alla dessa reality-serier är inget för mig... thats it!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar