onsdag 18 november 2009

Vaccinering!!

Jahopp, då har man varit och vaccinerat sig då. Denisé, jag och PRO..=O) Vi kom dit 09:50 och gick därifrån 10:30 ca. Så ngn lång väntan vart det ju inte direkt. Alla som jag har pratat med som har tagit sprutan, har sagt att den inte kändes alls.... vad dom menar med det vet jag inte. För jag tyckte att det kändes, inte när dom sprutade in skiten, för det känns ju med andra sprutor, som t.ex stelkrampen och så. Men det stack ju till, jag som är spruträdd känner väl lite extra kanske vad vet jag..=O)

Men i alla fall nu är det gjort, nu är det bara att hoppas på att man inte drabbas av några svårare biverkningar, utan kommer undan med att det känns i armen. Syrran låg ju pall dagen efter, å det vill jag slippa.

Snart bär det av in till stan igen för en kaffe med Vican, sen blir det jobb för att återigen träffa Vican för en pizza=O)

Ha d, bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar