måndag 28 december 2009

Gotland över nyår!!!

Hej!! Håller just nu på att lite smått packa inför trippen till Gotland som går av stapeln på onsdag=O) Ska åka och hälsa på en kompis som jag inte sett på länge som dessutom har fått barn. Så idag har jag tvättat och styrt i morgon blir det att dona ännu mer, för nu ska jag åka till jobbet om ett tag. Har haft fyra härliga lediga dagar, med massa mys, fester å massa god mat. En å annan julklapp har det blivit med.

På fredag är då detta år 2009 över, kan inte fatta vart det tagit vägen, så säger man i och för sig varje år hahahaa.. men det spelar ingen roll för man fattar aldrig ändå. Nyårslöften ger jag aldrig å lär heller inte göra i år, men jag hoppas att 2010 kommer va ett år i glädjens tecken, något annat vill man ju inte=O)

E så irriterad på att min tv:dosa och adaptern till boxern har gått sönder, känns så 50-tal å gå fram till tv:n för att byta kanal=O) Som tur e så tittar jag inte så mkt tv, men om jag gör det så är det på kanalerna som jag har på boxern, hahahaa.. vilket skämt.. men men han på telia har skickat en ny, så vi får se om den kommer innan nyår eller inte. Gör ju inte så mkt om den kommer efter för nu e jag ju ändå inte hemma.

Nä d va allt för denna gång, på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar