lördag 16 januari 2010

Tillbaka till verkligheten!!

Ja då har man jobbat en hel vecka redan, jag har ju såklart jobbat klämdagar å så, men detta va ju första "riktiga" veckan på 2010.

På Gotland hade jag det jättebra, det va såå kul att träffa "Kocken" igen, d va såå längesen, å i hela 6 dagar, inget kunde ju bli bättre. Sonen fick hon knappt hålla själv=O) han slogs mormor och jag om.. hahahaaa...

Ikväll blir det lite fest här hemma, har en kompis som precis tagit lärarexamen å det måste ju firas. Så lite singstar, alkohol och goa vänner, kan ju inte bli bättre. Annars blir det en lugn helg, vet inte vad som händer riktigt, eventuellt blir det film med ett gäng i morgon.

Just nu sitter jag och sjunger till Halo med Beyoncé och tror att jag är just Beyoncé=O) Om man ändå hade den gåvan, jajaa.. jag sjunger hellre än bra, och något nöje måste man ju ha eller hur??
Men det är bara såå ROLIGT att sjunga, så jag bryr mig inte, tur att jag är ensam, fast i och för sig så är det ju lite synd om mina grannar=O)

I söndags va jag å hälsade på syster med familj, hade ju inte setts sen juldagen=( Å det är för lång tid utan skrot <3 Hon pratar mer än någonsin och har en mycket starkare vilja, får hon inte som hon vill står hon och surar hahaa... jobbigt å va liten ibland. MEn en sak som hon inte gjort förut det va å ropa på mig med namn, hon har knappt kunan säga mitt namn förut så det va kul=O) Dom är härliga dom små liven!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar