söndag 20 december 2009

Lugn helg!!!

Har haft en lugn och skön helg.. kände att jag inte behövde för det enda jag har är tid. Men kände att jag bara ville va, inte göra så mkt inte tänka på klockan å festa det fick jag nog av för två helger sen, dessutom blir det att festa på fredag. Jag är inte typen som tycker om att festa konstant, jag tycker om att sitta hemma, kolla på film, spela spel och bara ta d lugnt och njuta. Såklart att det är roligt å festa ibland det säger jag inte annat, men får jag välja så stannar jag hemma. Mina kompisar är av typen som gärna festar, säger inte att dom måste supa gärnet fredag lördag året om, absolut inte. Dom tycker åxå om att ta en helg å bara softa. Men dom är mer för att festa än mig däremot, å det gör mig absolut ingenting, för alla e vi olika och det ska man RESPEKTERA.

Ok, nu lyckas jag inte få bort den feta stilen men ok=O)
Just nu sitter jag hos syrran, dom e i Kalmar å shoppar å jag fick den äran att va barnvakt åt deras goa dotter, som för tillfället sover. Så jag ska ta å äta lite.. vi har varit ute å gott med, men hon skulle inte åka vagn som hon älskar utan nu har hon kommit in i en period då hon ska köra den själv=O) Dom e för goa..

Snart är det jul med, herregud, e i alla fall klar med julklapparna sen länge, vilket e ovanligt, men skönt. Den 23:e ska jag ut med dom bästa vännerna å äta, det ska bli sååå mysigt, tänk va skönt å bara sitta och ta d lugnt å inte bry sig om klockan eller något... d e gutt.

Nä nu sk ajag äta lite.... Ha d


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar