onsdag 16 december 2009

Jul jul strålande jul!!!!

Snön ligger som ett underbart täcke över marken, det är så fint när man tittar ut eller när man om kvällarna kommer hem, tittar på alla hus med belysningar lite överallt och det i någon EN eller gran som är täckt med snö tittar fram vita ljus.. gud vilken underbar syn. Jag är ju inget stort fan av snö, tycker inte om vintern eller hösten alls, jag vill ha vår och sommar så man kan gå tunnklädd, tycker nämligen inte om att klä på mig till 1000. Men det är bara å va glad ändå, för jag kan inte göra något åt det. Men det finns vissa saker som är bra med vintern och hösten, det ena är att jag fyller år (tycker ffr att d e lika kul) ska väl lägga till att jag är 25=O) Hahahaa... Sen har vi julen, jag älskar julen, men jag är som småbarnen mest ute efter paketen hahaaa... som sagt 25 va d=O) Men sen åxå att få umgås med nära och kära. Julpynta e jag inte mkt för, jag gör det naturligtvis, men inte överdrivet. My good!! Kanske ska tillbaka att jag älskar julen hahaaa... Men min poäng som (försvann någonstans) va att jag tycker om snön om den ligger kvar just över jul och når, sen kan den gärna försvinna.

I torsdags va jag på julshow med Sanna, Sonja, Shirley och Måns Zelmerlöw. Det va helt magiskt, jag önskar att det höll på än, jag älskar alla fyra på sitt sätt, så det va en perfekt kombination. Jag va helt salig, kunde knappt sova sen, för jag va helt uppspelt. Så gör dom om det nästa år ska jag banne mig gå igen=O)

E ju klar med alla julklappar för en gång skull, jag brukar alltid va ute i sista sekunden, men inte denna gång. Nu är det bara vänta på dagen D och njuta av dom fyra dagarna man är ledig då. Sen blir det att jobba två dagar för att sen åka till Gotland 6 dagar över nyår, ska bli sååå kul=O) Längtar!!!

Nähe.... nu ska jag nog åka till svalliden innan jobbet, trots jag sa jag inte skulle hihiii... Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar