onsdag 27 januari 2010

Onsdag!!

Siken vart ett lyckat koncept i söndags=O) Det va sååå gott, jag va verkligen sugen på det. I går va åxå en sån dag då maten va himmelsk, köpte en helgrillad kyckling och potatissallad, å bjöd Denisé å Vican på, å vi åt som tokar kan jag lova, shit det va jag åxå såå sugen på=O)
Nog om mat!!

I fredags va ju skrot här, va hur mysigt som helst, vi va ute och åkte pulka, va inne och läste (som hon älskar) lekte med pippi å Anna (lilla Anna-dockan) Myste, och så som vanligt tog Linn beslag på min mobil. Ja det va en bra dag, sen vart det jobb och en lugn söndag i min ensamhet. I lördags va jag äntligen å slängde allt skräp å pantade flaskor, så skönt. Sen blev det måla av för resten av dagen, Vican renoverar ju sitt hus för fullt, å då hjälper man ju gladeligen till=O) Blev bjudna på mat hos hennes föräldrar med, aldrig fel.

Just nu sitter jag å sjunger till min spotify-lista som vanligt, älskar verkligen att sjunga, synd bara att man måste göra det inlåst.. hahahaaa...!!! Men men, det e la inget fel på att sjunga hellre än bra antar jag. Någon hobby måste man ju, å vem har sagt att man måste va bra på en hobby. Det e väl just det som är grejen med en hobby, att man älskar att utöva den no matter what!!!

Längtar till måndag, då blir det att luncha med "mammi" ska bli såå skoj, va så längesen vi sågs, eller jag sprang på henne på maxi igår, och har väl sprungit på henne en del, men det va längesen vi umgicks, å satt och bara pratade.

Idag händer inte mycket, blir bara att jobba. Sen blir det Andra Avenyn när jag kommer hem. I morgon blir det att tvätta, såå roligt så. Tvättkorgen e extremt full med, men men. Nä ärligt talat så är det rätt kul å tvätta faktiskt. Måste ju in till bolaget med någon dag, det e ju fest på lördag ju=O) Jajaa.. jag hinner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar