lördag 12 juni 2010

Ledig!!!

Äntligen helg, så nu är man ju ledig lite!! Igår va jag och firade en student, syrrans yngsta svägerska rättare sagt. Sen va det dags å jobba, för att sen avsluta kvällen med besök på Asien House med bästa V, gick vidare ner till Kråkan och avslutade kvällen hemma hos mig med lite mer vin=O)
Kom i säng sent, trots att V och M åkte hem rätt tidigt, men blev sittandes framför datorn ooopss!!!
blev inte så många timmars sömn, men jag e lika glad för det. Ikväll blir det Kråkan igen med lite annat sällskap, ska bli supernice.... längtar redan!
Annars händer inte så mycket, jobbar å ligger i=O) Dagarna går väldigt fort som alltid, längtar till midsommar nu, ska äntligen ut till Öa (som vi säger), å fira det traditionsenliga midsommar som jag gjort i säkert 10 år nu. Ska bli härligt å få träffa alla igen!

Duschen och disken skriker på mig... på återseende!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar