måndag 28 juni 2010

Midsommar, sol, jobb och semester!!!


Ja nu är midsommar redan över, å som jag har längtat efter den helgen å så fort den va över=( Men jag har haft det hur härligt som helst, vad kan va bättre än att fira midsommar i skärgården på en ö utan stress och måsten(!?) Bara ligga på bryggan eller i gräset å mysa, prata å skratt i massor plus att man får sola=O) En midsommarhelg utan regn vet jag inte när jag va med om sist, men jag klagar inte för det har varit så gutt!!!
Nu inleds en ny arbetsvecka, men har bara denna å två till, sen blir det äntligen SEMESTER!!! Som jag längtar, min allra första riktiga semester=O) Känns vuxet!!! Hihiii!!!

Idag händer inte så mycket mer än att jobba, tycker det e så skönt att göra ingenting på måndagen efter intensiva helger, inte för att jag har haft en stressig helg, men det blir lätt att man är översocial och hittar på massor på helgerna, bara för att man inte har tid att ses i veckorna!!

Nu ska jag nog ta å klä på mig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar