onsdag 1 september 2010

Sovmorgon av dess like=O)

Ja shit vad jag sov idag, klockan va halv ett när jag behagade att gå upp=O) Men va vaken tidigare men lyckades inte vara d så länge!!

Snart dags å dra till jobbet, men så är det ju när man sover bort hela dagen. Annars händer la inte så mkt mer idag, men i morgon efter jobbet drar jag till mamma å pappa. Ska va kattvakt när dom åker till Gotland, sen i helgen kommer systerdottern så ska vi va där hela helgen å mysa å ha d bra=O)

I sommar har jag ju som sagt haft min första riktiga semester, tre veckor... dom flög förbi kan jag lova, men så underbart det va. Vi va i Nyköping hos vänner, å på Gotland hos andra vänner. Bra närdom e utspridda så man får se sig om i vårt vackra land=O) När vi va i Nyköping passade vi på att åka till Stockholm å gå på "Allsång på Skansen" det va d roligaste av allt, i alla fall i min värld=O) Nästa år får det bli Grönan å "Sommarkrysset" å Göteborg för "Lotta på Liseberg" om jag får bestämma alltså hihihihiiiii!!!!!!!!!

Ja d va lite av vad jag har gjort.... ska försöka skriva oftare nu..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar