torsdag 9 september 2010

Sjuk!!

Jahopp, då åkte man på den där förkylningen som gick som en löpeld på jobbet!! Trodde jag skulle klara mig, men nähe.... har varit hemma sen i tisdags. Blir å va hemma i morgon med, men ta den som ledig dag å jobba söndag istället=O) Va mina goa jobbarkompisars idé=O) Dom e allt för fina dom!! Skulle inte klara mig länge på jobbet om jag inte hade dom att skratta å prata med.

Men nu e jag på bättringsvägen i alla fall, men är så hes att jag knappt får fram ett ljud ibland=O)
Men sånt tycker ju jag e kul så det gör inget hahahaa... jag vet galet, men va vore livet om man inte vore lite galen å hade lite konstiga ideér för sig.

Annars e d kräftskiva hos syrran med sambo i helgen, tar med mig tre kompisar å drar dit=O) Ska bli kul dom har det som tradition numer..!!
Helgen som va va jag barnvakt, gick bra. Men vi hade våra duster.. märks att tjejen blivit stor, nu kan hon ju tala för sig å gör inte bara som man säger, nu ska man göra som hon säger=O) Men icke, så går det tyvärr inte alltid till. Å d kan ju vara lite svårt att acceptera, man vet ju det. Man har ju varit liten själv så man förstår ju henne samtidigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar