söndag 3 oktober 2010

Helgen över!!!

Helgen har varit klockren, i fredags va jag med syster å några kompisar till oss i Växjö å kollade Ladies Night.. det va riktigt lyckat=O) Gillar Stenmarck å Brolle!! Måns Möller va åxå kanon, har alltid gillat honom. Vi kom hem runt 01:00 kanske, sen fastnade jag vid datorn till 03:00 ooppssss!!! Sen tog det ju tyvärr till framåt 05:00 innan jag väl somnade för låg å tänkte på massa onödigt skit, men men... 10:45 i lördags morse ringde det på dörren, då stod min "syster" där med sin snart 11-månaders son=O) Hon va hemma från Gotland å hälsade på, så det blev en heldag med dom hos min/vår syster å ingen va gladare än min systerdotter över att dom va hemma=O) Hon e så glad åt K, så hon ska kramas å klappa å sitta med honom i knäet å allt hihhiiiii... mys!!!

Efter d blev d en sväng på maxi, sen hem till Svalliden å träffa alla, va ett tag sen. Senare på kvällen kom V så drog vi en pizza sen tillbaka till Svalliden å gick en sväng med V:s hund å så va vi en sväng hos mina päron. Sen blev det maxi än en gång=O)
Sen drog vi hem till henne å svullade å kollade Måns Möllers DVD, den va riktigt nice, den rekommenderar jag starkt!!

Å idag har jag jobbat, eftersom jag tog ledigt i Fredags.. sen har jag äntligen plockat in tvätten som hängt framme länge =/ Å nu hamnade jag här, borde diska å duscha, men känner inte för det just nu!! =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar