tisdag 28 september 2010

Kalmar!!

Igår va jag i Kalmar med syster å systerdotter, så seg som jag va på hemvägen å på jobbet sen vet jag inte när jag va efter en shoppingdag sist(!?) Herregud trodde inte att ett barn kunde göra en så trött å då va vi ändå två vuxna hihii.... men vad gör det om 100 år, för all trötthet å alla suck å stön om hur jobbig L kan va ibland så är det värt allt, för hon är världens underbaraste lilla varelse.. älskar ingen så som jag älskar henne!! Hon får mig att glömma allt när jag är med henne å vi har så mysigt ihop. Hon är 2,5 år redan å det känns som igår då syrran sa att hon va gravid=O)
Men vi hade en härlig dag, jag shoppade inget, men det va roligt å komma iväg å göra ngt annat för en gång skull!!

Va ju på Öland i lördags med familjen hos min faster å d va så underbart, vill redan åka tillbaka=O)
Hon kommer å få d så fint när hon renoverat klart å kan flytta dit på heltid, eller hur det nu blir.
Då ska jag komma å låna gäststugan har jag sagt hihhiiii!!!

Nähe, nu e d 8 simple rules... bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar